Darmowa dostawa powyżej 120zł -5% z kodem rabatowym VIONELLA24
Jeżeli zakupiony produkt jest wadliwy, masz prawo do złożenia reklamacji w ciągu 12 miesięcy od daty zakupu. Reklamacje rozpatrywane są w terminie do 14 dni od momentu jej zgłoszenia. Aby złożyć reklamację, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższymi krokami:

Zgłoszenie reklamacji – Reklamację możesz zgłosić na adres e-mail: biuro@vionella.pl

W zgłoszeniu na adres mejlowy biuro@vionella.pl prosimy o podanie:
-Imienia i nazwiska,
-Numeru zamówienia,
-Opisu wady lub problemu,
-Zdjęcia wadliwego produktu (opcjonalnie),
-Potwierdzenia zakupu (paragon, faktura lub inne potwierdzenie złożenia zamówienia).

Rozwiązanie reklamacji – W przypadku uznania reklamacji, oferujemy jedną z poniższych opcji:
-Wymianę na nowy egzemplarz,
-Zwrot pieniędzy (zgodnie z obowiązującymi przepisami).

Weryfikacja zgłoszenia – Po otrzymaniu kompletnego zgłoszenia, przystąpimy do jego rozpatrzenia w terminie do 14 dni roboczych. O wyniku reklamacji poinformujemy Cię drogą mailową lub telefonicznie. W przypadku uznania reklamacji zwracamy koszt wysyłki do nas. W przypadku odrzucenia reklamacji nie zwracamy kosztów za wysyłkę do nas.

ADRES DO WYSYŁKI:
Vionella Wioleta Turek
ul. Hanasiewicza 10
Rzeszów 35-103
tel: +48 513 692 817
email: biuro@vionella.pl